Gabi i Jurek…

Post i proces trwa w najlepsze, prosto z taśmy produkcyjnej kilka wybranych klatek z dnia Gabi i Jurka przefantastycznej pary, których serdecznie pozdrawiam zza monitorów;)

42 comments

Iza Górska - Ależ cudnie! Całość bardzo mi się podoba, ale kilka fotografii chciałam szczególnie wyróżnić:
- zdjęcie otwierające,
- chłopiec, który przyjechał na rowerze,
- moment czułości i troski, jaką Para Młoda okazuje sobie idąc do zakrystii,
- piękny kadr z ojcem i maluszkiem na przyjęciu,
- plenerowy pocałunek przy fortepianie.
To moje ulubione. Ale prócz nich – wiele świetnych ujęć!
Brawo! [Sorry za ten elaborat].

Jacek Radunc - Świetne oko do momentów i zmysł do kadrów, piekne klateczki, zachwycające “gazetowe” sprane BW, ogółem good stuff :)

Hubert Kalinowski - Stary, wymiatasz! – i tyle Ci powiem :)

Karol Kępka - Zacny reportaż :)

AdamSoblewski - chyba najlepszy materiał ostatnich tygodni jaki widziałem..naprawde dynamit! :) gratulacje!!:)

Konrad Hudaś - Bartek twoja fotografia jest ponadczasowa. Dla mnie super.

Marcin Usarzewicz - Ogląda się z przyjemnością. Bardzo fajny post i proces ;)

Kasia Kor. - Tak dobre, że aż denerwujące:):):) Wysyłam nutę zazdrości, gorące pozdrowienia, a jeszcze więcej napiszę na priw o tych zdjęciach. Dużo cennych rzeczy widzę. Piękno, widzę piękno!
Pa!

Antoni Łoskot - bardzo fajne ! Strasznie bardzo

Jakub Majewski - Bartku, gratuluje i zazdroszczę świetnych zdjęć, perfekcyjna robota!

Kalina - Bartek, powiem Ci tyle – zaskakujesz!

Bartek Witek - Dużo się dzieje. Piękne momenty. Widać Twoją dużą wrażliwość. Podoba się :)

Patrycja - Kochanie jak dla mnie to jest poprostu piękne, taka czarna perła wśród wielu zwykłych.Ale właśnie Ty tworzysz zawsze coś tak wyjątkowego,niesamowitego,naturalnego i przez to niespotykanego!:)

Paweł Stradowski - Wpędzasz mnie w kompleksy… jak wyląduję na kozetce to Ty będziesz płacił za terapię.

Pozdrawiam

Sylwia Kotlarz - wiele cudnych klatek, mój FAV: ryba przy kocie!

Jerzy Majczyk - Bartku bardzo dziękujemy za ogrom pracy jaki wykonałeś.Podziwiam Twoje zaangażowanie artystyczne.Jesteśmy z Gabi pod ogromnym wrażeniem.Jesteś wielki.

Marcin Orzołek - Bartku, prezentujesz najwyższy poziom … świetnie ! :)

Piotr Knap - Dajesz czadu Bartek!

Paśniki:))) - Płusku twój znak rozpoznawczy na zdjęciach to emocje :)
Pięknie za każdym razem wręcz świetnie TAK TRZYMAJ BRACIE:)

Gabriela Majczyk - Bartek – warto było. Nie mogę się napatrzeć. WIELKIE, WIELKIE DZIĘKI. Gabi

Marcin Bobowski - Fajne wesele, fajne miejsca, fajni ludzie, fajne kolory, fajne bw… powiedział bym nawet, że fajny fotograf, ale już niektórzy twierdzą że nie jestem hetero :P

bartek - Wielkie dzięki za wszystkie miłe słowa są bardzo budujące;) Dzięki Wam Gabi i Jurku za czas spędzony z Wami, jesteście mega!;)

Tomek Gancarz - Swietny mateial Bartku.
Gratuluje

Paweł Stradowski - Tak teraz patrzę kto komentuje Twojego bloga i jak się wypowiada i powiem Ci Panie, że osiągnąłeś najwyższy poziom i to o czym każdy marzy… z uznaniem chwalą Cię takie osobistości jak Stradowski czy Hudaś! Czy to nie coś wielkiego? Ale tak poważnie to widzę, że podziwiają Cię starzy wyjadacze naszej branży, których zresztą bardzo szanuję za dorobek i smak, oglądają stosunkowo młodzi, ale utalentowani fotografowie… stary, ożeń się ze mną, będę prał, gotował, prasował, nie mogę tylko obiecać, że będę ozdoba domu, bo brzydki jestem

dAny - Bartek miałem Cię dodać w Rss’ie kiedyś ale jakoś mi wypadło to z głowy. Teraz definitywnie nie zapomnę :D Dodam jeszcze, że dodaję takich, którzy mnie tylko i wyłącznie inspirują swoją fotografią :D Gratsy stary. Jest progres, jest radość :D

kinga taukert_studio navigo - wiele wrażliwości. lubię :) niektóre kadry bardzo, bardzo :)

michałwalczak - mega materiał! gratki

Krzysztof Baranowski - Szacun:) Mnóstwo świetnych zdjęć!

Agata Majewska - Wszyscy zostało już powiedziane, więc dołączam się do gratulacji :)

Bartek Szmigulski - Bart! Materiał ten bardzo dobry jest, jakoby wydaje mi się że twój najlepszy ;)) Yoda nacieszył oko hehe. Świetne kadry cięcią… inna, ciekawa obrobka ooo yes!! ;)

Darek Jankowiak - Kurza twarz, co tu napisać jeszcze? Napiszę świetne – to będzie banalnie, więc napiszę świetne bardzo !!!

malachowski - świetnie wyłapane reportażowe mikro-chwile :) świetne oko :)

Artifot - No facet pokazałeś klase. Widać że myślisz sporo o kompozycji i kontekście każdego ujęcia. Obrówkowo bardzo solidnie i w neutral co mi się podoba. Oby tak dalej

Łukasz Bąk - świetnie Bartek! pięknie opowiedziałeś.

Paweł - Świetny materiał, gratuluję :)

Piotr Drańko - Nie będę tu oryginalny, ale świetny materiał. Zrobił na mnie duże wrażenie. Pozdrawiam

Karol Szafraniec - reportaż rewelacja na najwyższym poziomie

Lukasz Centka - Bardzo Bardzo Bardzo SUPER!

agaw - Piękny reportaż :) A fotka ” w kociej paszczy” – rewelacja :) Pozdrawiam

AK - Cos pięknego!!

Marek Wolan - niebanalny reportaż – mi się to podobać:)

Ania - Piękne zdjęcia. Każdej pary. Niemniej miłość w oczach Pana Młodego z sesji powyżej – wzruszające. :)

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

*

*

There was an error submitting your comment. Please try again.