Marta i Dawid…

Za okiennicami jesienna i głęboka noc , która coraz częściej i szybciej miesza się z dniem;) Chcąc zdążyć przed kolejnym świtem, chciałbym pokrótce opisać ich dzień, więc opisuję poniżej…pokrótce… pozdrawiam;)

p.s.
Big thx za support plenerowy dla przyjaciela z gór, niezastąpionego Kisalaka!!:))

26 comments

Patrycja - Kochanie Twoje zdjęcia mają w sobie tyle emocji, miłości a jednocześnie zaskakują wyrazistością, twoim indywidualnym podejściem. Nie będę wspominać o pięknych kadrach, światełkach itd bo to po prostu widać.Mogę śmiało powiedzieć ze oglądając wszystkie reportaże czuje się miłość w powietrzu:),robisz zdjęcia “like someone in love”:)Plener wyśmienity!!!

Krzysiek Kisała - Czad reportaż Bart !!! Okazuje się, że jednak Canon jakoś dogaduje się z Nikonem ;)
Masa emocji połapanych w świetnych kadrach. Najlepsze klatki to oczywiście te, na których jestem ja z Anią ;)
O plenerze nic nie będę pisał bo wiadomo, że zajebisty i wiadomo dlaczego.
Dzięki jeszcze raz Bartku, że mogłem być z Tobą.

Mariusz Spruch - rewelacja !

b - czad!

Piotr Knap - Jak zwykle świetnie wyłapane momenty. Masz bardzo dobre oko, Bartek, gratulacje.

Paśniki - Tip Top od A do Z:) Piękna historia:)

Ps. Mówiliśmy Ci już, że jesteś jednym z naszych ulubionych fotografów? :)

Paweł Kania - Bardzo fajny materiał :)

Ania Roth - Zazdrość – oto co teraz czuję ;)

A&A Foto – Artur - Świetny reportaż. Bardzo pasują mi zdjęcia weselne, a kolorki w zdjęciu z tańca młodej pary (bodaj pierwszego) po tryptyki w BW – miód. Plener bardzo twórczy, mocno inny niż tradycyjne drzewka, krzaczki itd. Zdjęcia superowe, choć akurat trudno mi jeszcze przetrawić połączenia garnituru z fabryką ;) Ale po 10tym obejrzeniu już będzie lepiej. Gratuluje świetnego materiału i oczywiście dziękuję za tą chwile wrażeń wzrokowych jakich doznałem oglądając ;)

Darek Jankowiak - Świetne klatki, mnóstwo emocji … Dobry jesteś !

Bartek Szmigulski - bombowo… caaały reportaż… ekstra!

Lukasz Centka - Bardzo Fajnie! B&W wypas!

bartek - Dzięki wszystkim za miłe słowa i odwiedziny;)

jaśku - Kozak !! Fajnie Bartku,!!

magda - Łuuu, ale mroczny klimat, rewelacja!

piotrsobik - Dałeś rady!konkretnie

Hubert Kalinowski - Rewelka, a miejscówka z silnikami wymiata :)

Toks - Amazing Images.

Iza Górska - Świetne zdjęcia. A plener z silnikami generuje “the wow factor” :-). No i ten krawat w kolorze fuksji…

kubaurbanczyk.pl - reportaż baaardzo fajny (z kilkoma perłami), a plener … aż szkoda gadac ;) rewelacja!

Rafał Ogłaza - bardzo porzadna robota, brawo :)

Sławek Łuczak - Świetny reportaż, a plener miażdży już totalnie. Gratki!

Remigiusz Najdek - bez ochów i achów… po prostu zaje…biste. Gratulacje

Przemek Małysz - Kapitalne!

Grzesiek Kuriata - zacny materiał, zacny:))))

Mateusz Brzeźniak - Niesamowite klatki !

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

*

*

There was an error submitting your comment. Please try again.